• MOODCONVENIENCE

    MOOD
    CONVENIENCE

Gemak dient de mens is een groot woord in onze maatschappij. het indelen van tijd is een complex thema geworden. Om onze geest te voeden en snel voldoening te krijgen creëren wij gericht licht die u keuze sneller maakt.

Seafoodbar Amsterdam

Convenience


Uitdaging

Het accentueren van de positieve eigenschappen van verse vis was het voornaamste projectdoel in de Seafoodbar. Naast een passend lichtplan waren er nog twee belangrijke parameters: alle verlichting moet centraal bestuurd kunnen worden van een enkel punt en alle systemen moeten eenvoudig dimbaar zijn. 


Omschrijving

I

Begin 2016 stonden wij op de Horecava in Amsterdam om te laten zien welke beleving wij met licht kunnen creëren in de horeca. Een van onze Segment Managers leerde daar de eigenaar van de Seafoodbar kennen. De Seafoodbar bleek al geruime tijd op zoek te zijn naar een nieuwe leverancier die het winkelconcept kon vertalen naar het juiste verlichtingsplan. Samen met interieurbouwer ESTIDA zijn wij met deze vraag aan de slag gegaan.

Het concept van de Seafoodbar is om verse vis te combineren met sfeer en kwaliteit, zodat de klant de Seafoodbar telkens weer weet te vinden. Segment Manager Robin van de Berg creëerde het totaalconcept waarmee het lichtdoel bereikt werd. 


Resultaat

Het resultaat is een zeer aantrekkelijk visrestaurant. Zowel klanten als medewerkers voelen zich hier thuis en genieten van de verse vis. 

TM

RA